De tijd om te gaan is bijna gekomen!!!; Foemagoesasia, whoop whoop!!

25 september 2017 - Thuis, Nederland

Nog enkele dagen en we gaan! Het idee voor deze reis begon vorig jaar na het zien van een aflevering Family guy ( natuurlijk...)  en is - na 30 keer wisselen van plan, uiteindelijk terugkomend op het originele plan , wat mogelijk straks toch weer verandert, want zo gaat dat nou eenmaal - helemaal rond!

We starten in Japan,dat kan niet anders, want dat ticket is geboekt. Hier gaan we op zoek naar tempels;  rode tempels, gele tempels, groene tempels, bergen, bloesembomen zonder blaadjes want uitgebloeid,  Geisha's, heilige hertjes, Hiroshima, japans bier, dronken worden van de Sake,  sushi eten   en als afsluiter een tempel.

Vanuit Japan gaan we dooooorrr! Naar Zuid Korea welteverstaan. Da's heus wel veilig ( mam). Hier gaan we hiken, chillen, lichtjes bekijken, rondreizen,  de cultuur daar proberen te begrijpen, de natuur gade slaan en daar zoveel mogelijk van te zien en proeven. Overigens hoeft niemand PETA te waarschuwen, wij eten geen hond ( of kat, konijn, cavia...Is toch niet lekker hoor ik uit berouwbare bron naast mij op de bank. Maar dat gaat over de cavia, niet over honden, katten of konijnen.

Na een aantal weekjes daar, gaan we dooor!!! naar Taiwan. We hopen daar te gaan hiken en surfen en chillen en cultuur op te snuiven en en ALLES te doen. Daarna gaan we weer Dooorrrr!!!

Theoretisch gezien, zoals alles wat hierboven beschreven staat, haken we aan bij vrienden in Sulawesi en gaan we kwallen zien. Zover waren we met het uitzoeken van dingen op reis, het laatste is ons verteld door Erwin en Sara, die wel weten wat er allemaal te doen is in Sulawesi. Wij zoeken het ook nog uit hoor jongens...!

De laatste week gaan we een poging doen om ons vliegtuig vanuit Bangkok terug naar nederland te missen. Ik heb het vermoeden dat dat niet gaat lukken. En we moeten ook wel een keer terug. Zover is het gelukkig nog lang niet!!

1. Raeesa:
    4 oktober 2017
    Heel veel plezier! Ik kijk uit naar jullie verhalen. x Raeesa